חברי/ות האיגוד,

קיבלנו מהראל הטבות בתנאים לקרן הפנסיה ולקרן ההשתלמות ואם עדיין לא דאגתם/ן לעצמכם לפנסיה וחסכונות לעתיד, או שאתם לפני הפקדות סופשנה, זה הזמן לבדוק את ההצעה שתפורה למידותיכם.

 

מדובר על הטבות בדמי ניהול ששוות לכם/ן הרבה כסף!

לפני שתדפדפו הלאה, קחו בחשבון שיש פה יתרון עצום בכח שיש לנו כקבוצה, כי לא תהיו לבד מול סוכן הביטוח, האיגוד פה אתכם ודואג וידאג שתקבלו מענה ויחס טוב!

וגם עוד כמה הטבות שתקראו עליהן בהמשך.

חשוב לנו להבהיר שאין באמור לעיל ולהלן ייעוץ או שיווק מצד האיגוד או תחליף לייעוץ או שיווק, וכמו כן, אין באמור הצעה לרכישת פוליסת או להשגת תשואה כלשהי.

בנוסף אין באמור לעיל ולהלן כל התחייבות של האיגוד כלפיכם בכל הקשור להתנהלות הסוכן וחברת הביטוח, השירות, גביית העמלות, וכל עניין אחר בקשר לביטוחים.

האיגוד עשה מאמצים רבים למצוא עבורכם את התנאים הטובים ביותר לדעתו בביטוחים השונים, אך כאמור אין בכך כל התחייבות, או אחריות מצידו. עליכם לבדוק את התנאים בעצמכם, ולקבל את ההחלטות הנכונות עבורכם, כאשר ברור שההתקשרות היא מול חברת הביטוח ו/או הסוכן, ואין לנו, ולא תהיה לנו אחריות בגין כך.

 

מה אתם מקבלים?

 

  • הראל מציעה לחברי איגוד העורכים כמה אופציות להטבת דמי ניהול בקרן הפנסיה המקיפה ובקרן הפנסיה הכללית לכם/ן לבני/ות זוג ולילדכם/ן.
    1. אופציה א': מומלצת לאנשים שפותחים קרן מאפס ואין להם צבירה אלא רק הפקדות
      • דמי ניהול מהפקדות שוטפות בשיעור של 0.9%
      • דמי ניהול בשיעור של 0.19% מהיתרה הצבורה (בחישוב שנתי)
    2. חלופה ב': מומלצת לאנשים שהם באמצע הדרך, יש להם קרן עם הפקדות והצטברו כמה מאות אלפי שקלים
      • דמי ניהול מהפקדות שוטפות בשיעור של 1.5%
      • דמי ניהול בשיעור של 0.15% מהיתרה הצבורה (בחישוב שנתי)
    3. חלופה ג': מומלצת לאנשים שקרובים לפנסיה ויש להם צבירה גדולה, מסיבית, ולא נרצה שישלמו הרבה דמי ניהול מהצבירה
      • דמי ניהול מהפקדות שוטפות בשיעור של 1.75%
      • דמי ניהול בשיעור של 0.09% מהיתרה הצבורה (בחישוב שנתי)

חברי האיגוד יהיו רשאים לבחור באחת מבין החלופות תוך 3 חודשים ממועד החתימה על הסכם התקשרות מחייב בין הראל לאיגוד או במועד הצטרפותם לקרן הפנסיה, המועד המאוחר מבניהם.

במידה ולא תיבחר אחת מן החלופות האמורות, דמי הניהול שיחולו לגבי חברי האיגוד יהיו דמי הניהול המפורטים באופציה א'.

תנאי דמי הניהול יינתנו לחברי האיגוד המפקידים באופן שוטף ורציף, לתקופה של חמש שנים מהיום בו יחלו להיגבות דמי ניהול מחבר האיגוד בשיעור המוצע (להלן: "תקופת ההנחה").

הראל תהיה רשאית להעלות את דמי הניהול לפני תום תקופת ההנחה, בכפוף להוראות הדין. (אם מישהו מודיע שהוא עזב את האיגוד, או אם למשל יהיה שינוי בחקיקה)

דמי הניהול המוצעים מבוססים על התנאי שהראל לא תידרש לשלם עמלה. בכל מקרה בו הראל תידרש לשלם עמלה, העמלה עשויה להתווסף לדמי הניהול המוצעים. (למשל במקרה שאנחנו כאיגוד רוצים עמלה מהראל, אבל אנחנו לא דורשים את זה, כאיגוד, כי אנחנו לטובתכם ולא מחפשים לגזור קופון על חשבונכם)

מעבר לכך תוכלו לרכוש מטריה ביטוחית - אפשרות הרחבה של הכיסויים ואובדן כושר עבודה של קרן הפנסיה (הרחבה של הבסיס המובנה) שמתאימים למקצועות שלנו מטריה ביטוחית - פלייר.pdf

 

  • הראל מציעה לחברי איגוד העורכים הטבת דמי ניהול בקרן השתלמות:
    • לבני זוג ומשפחה
    • דמי ניהול בשיעור של 0.55% מהיתרה הצבורה (בחישוב שנתי) דעו שמה שנפוץ בשוק לשכירים ועצמאים זה 0.8-0.9 כך שמה שמוצע פה נמוך בהרבה.

תנאי דמי הניהול יינתנו לחברי האיגוד המפקידים באופן שוטף ורציף, לתקופה של חמש שנים מהיום בו יחלו להיגבות דמי ניהול מחבר האיגוד בשיעור המוצע (להלן: "תקופת ההנחה").

הראל תהיה רשאית להעלות את דמי הניהול לפני תום תקופת ההנחה, בכפוף להוראות הדין. (כמו בקרן הפנסיה, כך גם פה, אם מישהו מודיע שהוא עזב את האיגוד, או אם למשל יהיה שינוי בחקיקה)

 

  • עוד כמה בונוסים שתקבלו כחברי האיגוד:
    •  לכל חבר איגוד מגיעה פגישה פנסיונית הכוללת "הר הביטוח" ו"מסלקה פנסיונית" ללא עלות.
    • לכל חבר איגוד יכולת מעבר לטיפול של "גל אור סוכנות לביטוח" עם הביטוחים הקיימים (במידה ומעוניינים רק בקבלת שירות והשתייכות לקבוצה).
    • שירות תביעות, בירורים וקבלת מידע בחינם (טלפונית/ זום/ פרונטלי)- בכל שעות העבודה, מול כל חברות הביטוח.
    • מעסיקים - יכולת עבודה מול "גל אור סוכנות לביטוח" בתפעול תיק פנסיוני של העובדים בצורה מרוכזת וללא עלות למעסיק.
    • ביטוח נסיעות לחו"ל- יכולת ביטוח ייעודית לחברי האיגוד בלחיצת כפתור במחירים אטרקטיביים ושירות בירור טלפוני אנושי בשעות העבודה.

 

איך מצטרפים? הירשמו כאן

שימו לב - ההרשמה להטבה היא לחברי איגוד העורכים בלבד

רוצים להצטרף לאיגוד? כנסו לכאן

 

חברים וחברות חשוב לנו שתקבלו מענה (במסגרת שעות העבודה) מקצועי ושירות איכותי. אם זה לא קורה, בבקשה עדכנו אותנו ב 054-309722 באסמס רגיל/סיגנל/טלגרם

 

קצת על סוכנות הביטוח שעובדת מול הראל עבור חברי/ת האיגוד:

"גל אור סוכנות לביטוח" הנה סוכנות ביטוח שהוקמה בשנת 2002 ע"י פורת גל סו"ב.

סוכנות הביטוח המתמחה בתחום ביטוחי הפרט, בביטוח י הבריאות ובביטוחי החיים למיניהם עם ניסיון של 23 שנות פית וח מוצרים ייחודיים ונישות לאוכלוסיות ספציפיות.

לסוכנות יכולת שירות התואמת כל מבוטח/ עצמאי/ מעסיק בכל חברות הביטוח ומציעה מוצרים בתחום ביטוח החיים, ביטוחי הבריאות ומחלות קשות וביטוחי "תאונות אישיות".

לסוכנות יכולת ייעוץ פנסיוני המלווה ועוטף כל לקוח/ה ומשרת את צרכיו בכל סל המוצרים הפנסיוניים ויש לה שלושה תחומי ההתמחות ייחודיים:

עובדי במה (איגוד אק"ט)- " אק"ט לעתיד". להם הותאמו ביטוחים ייחודים ובלעדיים התואמים את צרכיהם הייחודיים והספציפיים ב"הראל חברה לביטוח". כמו כן מסלול דמי ניהול בהסדר ב"הראל חברה לביטוח" מנוהל בסוכנותינו בבלעדיות

ביטוח ופנסיה לעובדים בתחום ההסעדה- "פנסיה חובה " וניהול תנאים פנסיוניים במסעדות מהמובילות בארץ. ביטוח עובדי ההסעדה ב"כנסת ישראל" ועובדי ההסעדה של "מייקרוסופט ישראל" יחד עם עבודה מול צרכיהם הייחודיים של עובדי ההסעדה ומעסיקיהם.

ביטוח אופניים- RIDER SAFE למדווש+

פיתוח ושיווק של פוליסת ביטוח אופניים ייחודית ומתקדמת "למדווש+" ב"הראל חברה לביטוח.

"גל אור סוכנות לביטוח" כסוכנות ביטוח, וגל פורת כסוכן ובעלים יכול ים ללוות אתכם ולתת לכם שירות מקצועי ואיכותי לכל סוגי ה תחומים בעולם ביטוח החיים, ביטוחי הבריאות, ביטוחי "תאונות" ונכויות, ביטוחי נסיעה לחו"ל וליווי ב עולם הפנסיוני ו עולם ההשקעות.

כמו כן בידינו היכולת לתת ערך מוסף לכל מבוטח עובד /עצמאי / בעל שליטה או מעסיק במגוון שירותים וכיסויים ובתנאים הטובים ביותר התואמים את צרכיו. 23 שנות ניסיון בליווי תביעות, טיפול בתיקים קיימים ושיפור הכיסויים הקיימים.

דר' אלי תבין ,7 תל- אביב. .6962078 משרד - .03-7267054 פקס. .053-7946701

 

 

קצת על הראל:

קבוצת הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים בע"מ עוסקת בתחומי הביטוח והשירותים

הפיננסים – ביטוח בריאות (בריאות, ביטוח סיעוד, ביטוח שיניים וביטוח נסיעות לחו"ל), ביטוח כללי (ביטוח רכב, ביטוח דירות, ביטוח חבויות, ביטוח משכנתאות וביטוח אשראי), ביטוח חיים, קרנות פנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות נאמנות, ניהול תיקי השקעות, קרנות סל ושירותים פיננסים נוספים.

לקבוצת הראל למעלה מ 80- שנות ניסיון בפעילות ביטוחית. ארנסט ומרגוט המבורגר ז"ל, אשר עלו מגרמניה, החלו בשנת 1935 בפעילותם בתחום הביטוח בישראל באמצעות "המשמר סוכנות לביטוח".

 בשנת 1975 הקימה המשפחה את הראל חברה לביטוח בע"מ. לאחר כשבע שנים הפכו הראל חברה לביטוח והמשמר סוכנות לביטוח לחברות בת של הראל המשמר השקעות בע"מ, אשר מניותיה החלו להיסחר בבורסה של תל אביב בשנת 1982 .

בשנת 2007 שונה שם החברה להראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים בע"מ.

כיום, הראל השקעות נסחרת בבורסה של תל אביב. במסגרת מדד ת"א 35 בהתאם לדוחות הכספיים לשנת ,2020 הקבוצה הינה קבוצת הביטוח הראשונה בגודלה בישראל במונחי פרמיות ביטוח, עם נתח שוק של כ- .22.4% בתחום הבריאות.

 הקבוצה היא הקבוצה הגדולה והמובילה בשוק עם נתח שוק של כ- .37.7% , בתחום ביטוח כללי הקבוצה הינה קבוצת הביטוח הראשונה בגודלה עם נתח שוק של 14.6% ובהיקף הפרמיות בביטוח חיים הקבוצה הינה השנייה בגודלה עם נתח שוק של כ-20% .

בתחום ניהול קרנות פנסיה חדשות, נכון ליום 31 בדצמבר ,2020 לקבוצה נתח שוק של כ- .18% בתחום ניהול קופות גמל, נכון ליום 31 בדצמבר ,2020 לקבוצה נתח שוק של כ- .7.6% בתחום ניהול קרנות הנאמנות.

הראל ביטוח ופיננסים היא קבוצת הביטוח והפיננסים הגדולה בישראל22.4% בפרמיות. פרמיות ודמי הגמולים הסתכמו בשנת 2020 בכ27.4- מיליארד ש"ח והרווח

הכולל בשנת 2020 הסתכם בכ834- מיליון ש"ח – המשקף תשואה על ההון של כ.11%- ההון העצמי של קבוצת הראל, נכון לסוף שנת ,2020 הסתכם בכ7.74- מיליארד ש"ח. היקף הנכסים המנוהלים על ידי הקבוצה בביטוח, קרנות פנסיה, קופות גמל, קרנות נאמנות ושירותים פיננסים הסתכם נכון ל30 לספטמבר 2021 בכ319- מילארדי ש"ח. עם השלמת עם השלמת עסקת רכישת קופות הגמל וקרנות הפנסיה מפסגות ביום ,1.10.2021 יגיע סך הנכסים המנוהלים על ידי הקבוצה לכ- 345 מיליארדי ש"ח.. לקבוצה מדיניות חלוקת דיבידנד לפיה תחלק החברה דיבידנד לבעלי מניותיה בשיעור של לפחות 30% מהרווח השנתי הכולל