ענבר בן יהודה מדריכה ומנחה מורשית בשיטת גרינברג מזמינה אתכם לקורס עצירת תנועה בהנחה מיוחדת לחברי האיגוד.

מכירים את השיטה? את קורס התנועה? את זה שהעיניים נעצמות בשעה 16:00 שנייה לפני שהראש נופל על המקלדת?

כשאתם עורכים יש רגעים של יצירתיות, אפשרות לחשוב על הכל מחדש, לפתוח זוויות שונות ומרחב לחשיבה. אלו רגעים של עונג ואתגר אדיר, לעומתם, ברוב הזמן הדד-ליין והלחץ מכתיבים את התוצר, העבודה הופכת למטלה ואתם מאבדים עניין או מוצאים את עצמכם חושבים ויוצרים בצורה דומה.

שעות ארוכות מול המחשב תחת לחץ, העייפות מתחילה, מאבדים פוקוס, הופכים, בלי לשים לב,  את הגוף לנוקשה.

איך יוצרים מחדש את מרחב החשיבה, המאפשר את אותה הנאה ויצירתיות?

נעים מאוד, אני ענבר בן-יהודה. מדריכה בשיטת גרינברג מעל 13 שנה ומנחת חוגים וסדנאות בשיטה. שיטת גרינברג מלמדת תשומת לב לגוף ונותנת כלים יישומיים, פשוטים ויעילים לחיזוק האיכויות והיכולות שלנו ביומיום. 

במהלך שנות עבודתי בתחום, העברתי בין היתר חוגים וסדנאות בנושאי שקט, כעס, יצירתיות ועוד, בארגונים ובקבוצות פרטיות. בנוסף אני מלמדת את אותם כלים בתהליכים אישיים (one on one sessions).

הפעילויות מתקיימות במרכז הפעילויות שלי בתל אביב, בארגונים ובפסטיבלים ברחבי הארץ.

בחרתי במקצוע זה על מנת שאוכל ללמד אנשים לחקור, להיזכר ולגלות את התנועה הטבעית שלהם ולשפר את איכות חייהם ביומיום. סדנת היכרות זו יכולה לפתוח לכם פתח לנוע מהדפוסים הקבועים שלכם אל מקום חדש, אותנטי שקט ובהיר יותר, באמצעות תשומת לב לגוף.

מה אני מציעה?

לשמור על יצירתיות, עירנות ולא פחות חשוב על הדיוק והמקוריות, הרי אלו הדברים שגורמים לנו להיות טובים ויחודיים במה שאנחנו עושים.

איך?

דרך אימון עצירת תנועה - אחת הדרכים ללמוד תשומת לב לגוף.

עם השנים, אנו זזים ומשנים פחות ופחות, מאבדים תשומת לב ומתקבעים לדפוסי תנועה שיוצרים דפוסי חשיבה אוטומטיים ומוכרים. כתוצאה מכך, אנחנו מאבדים את קלות התנועה והופכים כבדים וחסרי דינמיות, הקיבעון בתנועה מביא לעייפות קבועה וחוסר יכולת לחדש את האנרגיה שלנו.

אימון עצירת תנועה נועד להחזיר לגוף ולעצמנו את מרחב התנועה והפעולה האפשריים לנו. גוף גמיש, שזז בצורות שונות ובאופן טבעי, שנושם ומזיע – הוא גוף בריא המאפשר לנו לבטא את עצמו בכל זמן נתון בצורה הטובה ביותר.

זהו אימון פיזי בתנועה ועם מוזיקה, שעה וחצי של הנאה, אתגר ולמידה אחרת. האימון מתאים לאנשים שרוצים לחיות את היום יום עם רמת אנרגיה גבוהה ומחפשים דרכים נוספות לשנות דפוסי תנועה ומחשבה קבועים ומגבילים.

הפעילות מתקיימת במרכז מדריכי שיטת גרינברג שבבעלותי, ברחוב יהודה הלוי 75 קומה א' תל אביב.

סדנת הכרות (הבסיס של האימון) של שעתיים, ללא עלות לחברי האיגוד.

הימים שבהם ניתן להגיע לסדנת הכרות:

  • ימי ראשון שעה 20:00
  • ימי רביעי שעה 9:00
  • ימי רביעי שעה 20:15

בנוסף, מחיר מיוחד לחברי האיגוד: 200 ₪ לחודש, במקום 300 ₪.

מספר המקומות מוגבל, מהרו להרשם!