לכל מסמך יש מטרה חשובה שנמדדת בכסף או בזמן: מיילים, הודעות ווטסאפ, דוחות, סיכומי פגישות, גם פוסטים שיווקיים או טקסטים פרסומיים/ ככל שיכולת הכתיבה שלנו תהיה מזוקקת יותר, כך נוכל להעביר את המסרים בהם טוב יותר.

וכן, גם נתקדם בקריירה.

 

ביום העיון הקרוב ניפגש לסדנה בכתיבה שירותית ונקבל כלים מעשיים בנושאים הבאים:

  • ניסוח הסכם עבודה והגדרת גבולות ללקוח בעת ההתקשרות (גם בוואטסאפ)
  • "עשה ואל תעשה" בשירות בדיגיטל
  • השימוש בתבניות מסמכים – תועלות וחסרונות
  • איך מעבירים בכתב מסר ברור ויוצרים כבוד הדדי?
  • מה בין נימוס לרגש בתקשורת שלנו?
  • האיזון בין הרגש לבין ההיגיון
  • אסרטיביות בכתב
  • חוזה התקשורת ביננו לבין הלקוחות
  • פסיקים, נקודות

 

יום שישי 19.7.24 09:30

להב, ראול ולנברג 4, רמת החייל, תל אביב

הרשמה

על המרצה:

אילת צורי, ה"לוחשת למסמכים", www.ayeletz.co.il, מומחית בתקשורת כתובה לארגונים (35 שנה) ומדריכה בכתיבה (20 שנה), מחברת הספר "הכל בגלל מסמך קטן". מפתחת שיטת צורי, המשלבת בין חקר המוח לכתיבה, לניהול ולשיווק. מקימת מערכי שירות ומומחית בכתיבה שירותית כ-30 שנה.

 

*יש לנו רק 22 מקומות פיזיים, אם נרשמתם להשתתפות פיזית ואתם לא יכולים להגיע תעדכנו אותנו info@editors.org.il