איגוד הבמאים יארח לשיחה את הבמאי גל מוג'ה, שעומד מאחורי הקליפ האחרון והמדובר (ביחד עם וניה היימן) לשיר up&up של להקת קולדפליי. את המפגש, שיתקיים ביום שני ה-6/6, בבית המידות (לילנבלום 23) תל אביב, יוביל הבמאי וחבר הנהלת איגוד הבמאים יוני מרדכי, שישוחח עם מוג'ה על סודות הקסם (וגם על הקשיים) בעבודת הבימוי בכלל ובבימוי קליפים בפרט.

אורך המפגש: כשעה וחצי. מתחילים בשעה 18:30 בדיוק.
הבירות עלינו!

גל מוג'ה החל את דרכו בתעשייה כבר בגיל 20, כעורך וכבמאי קליפים. בין עבודותיו, ניתן למנות את סדרות הקליפים המושקעות ל"דג נחש", "קרולינה", "כהן@מושון", אסתר רדא, עדי אולמנסקי ואמנים נוספים.
לאחר כמה שנים בתחום המוזיקה, מוג'ה החל לביים פרסומות ופרומואים, בין השאר לקשת, ערוץ 24, V15, סיאט, הונדה, מאזדה, WIX, גלנליווט ולאחרונה יצר את הפתיח לסדרה ״צל של אמת״. סרטוניו הצליחו למשוך מיליוני צפיות מרחבי העולם. יוני מרדכי החל את דרכו על הסט כבמאי קליפים ואחראי לקליפים רבים של האמנים המובילים בישראל, ביניהם: מירי מסיקה, שרית חדד, סבלימינל, מאיה בוסקילה ועוד. החל משנת 2007 מביים מרדכי גם לטלוויזיה ולדיגיטל, והוא אחראי לעשרות פרסומות, בין השאר, לאופטיקנה, דלק-מנטה, אסם, בנק הפועלים, ד״ר גב, דומינו׳ס פיצה, AIG, סימילאק, מחסני תאורה ועוד.

ההשתתפות במפגש אינה כרוכה בתשלום,
בהרשמה מראש בלבד בדוא"ל: info@directorsguild.org.il
מספר המקומות מוגבל!