מה יידון?
פאנל זה יתמקד בכלי AI הזמינים כיום ונמצאים בשימוש בסביבות עריכה אמיתיות. חברי הפאנל שלנו ישתפו את חוויותיהם המעשיות: מה עובד, מה לא, מה ניתן להשיג והיכן כלי AI נופלים. מיישומים פרקטיים ועד למגבלות קריטיות, מפגש זה נועד לתת לכם מבט כנה, מנקודת מבט של עורכים, על מקומו של AI בפוסט-פרודקשן המודרני.
כלים שיידונו:
- שימוש במודלי שפה גדולים לסיוע בפעילות היומיומית
- Flawless AI Deep Editor, Elevenlabs ועתיד החלפת דיאלוג
- Sora, Runway ו-Veo3 - יצירת תמונות משלכם
- שימוש פרקטי בכלים בסביבת סרט עלילתי. מתי ולמה להשתמש בכלים אלו כחלק מתהליך יצירתי
חברי פאנל:
שיין וודס (ISE) מנחה
עוזר עורך מלונדון, שיין עבד בקולנוע ובטלוויזיה בבריטניה ואירלנד, עם קרדיטים הכוללים את "המתמחה", "הכתר" ו"פיקי בליינדרס". הוא גם כותב את "Out of Sync", ניוזלטר המתמקד בטכנולוגיה מעשית ויעילות זרימת עבודה עבור מקצועני פוסט-פרודקשן.
לוקה קסטלו (EDA)
נולד בארגנטינה ומבוסס במקסיקו, לוקה הוא עורך סרטים ובמאי עם תשוקה חזקה לקולנוע וסיפור סיפורים. הוא ערך חמישה סרטים עלילתיים וביים סרט עלילתי משלו, "פורטרטים של האפוקליפסה", ושלושה סרטים קצרים. בנוסף לעבודתו בקולנוע, לוקה ערך קמפייני פרסום רחבי היקף עבור מותגים גדולים כמו נטפליקס, נסטלה וטויוטה.
דיוויד יאנקסו (ACE)
דיוויד יאנקסו הוא עורך סרטים מועמד לאוסקר שעבודתו משתרעת על פני קולנוע הונגרי ובינלאומי. בין קרדיטים עטורי השבחים שלו נמנים "חתיכות של אישה" (2020), "איש הקוף" (2024) ו"הברוטליסט" (2024). כחבר באקדמיות הקולנוע האמריקאית, האירופית וההונגרית, יאנקסו זכה בפרס פרימה ג'וניור בשנת 2010 ובפרסי עריכת סרטים רבים על עבודתו ב"הברוטליסט". עם רקע בתקשורת, משפטים ועריכת סרטים, הוא מביא פרספקטיבה ייחודית לסיפור סיפורים על המסך, ומעצב כמה מהסרטים החזקים ביותר כיום.
ג'ובאני פומפטי (AMC)
מבוסס בין ניו יורק לרומא, ג'ובאני הוא עורך סרטים ואמן VFX עם קרדיטים ברחבי HBO, נטפליקס ו-VICE. הוא מייסד שותף של Wrong Way Pictures, וכיום הוא מתמחה בשילוב כלי AI בתהליכי עבודה של עריכה ואפקטים ויזואליים, ומרחיב את האפשרויות היצירתיות של פוסט-פרודקשן.
(רק לחברי וחברות איגוד העורכים - איגוד מקצועות הפוסט בישראל (ע״ר))
לא חברי או חברות איגוד? הירשמו
לינק לזום יישלח לנרשמים ביום הארוע