בוץ׳ הארטמן, יוצר ומפיק אמריקאי מהשורה הראשונה, שעומד מאחורי פרויקטים רבים, מצליחים ומעוררי קינאה, מגיע לארץ לסדנת אמן בשיתוף עם איגוד מקצועות האנימציה. 

The Fairy OddParents, Danny Pantom, T.U.F.F Puppy and Bunsen is a beast הן רק כמה מסדרות מצליחות פרי דמיונו, שכתב וביים עבור חברת ניקלודיאון העולמית. 

מעבר לפיתוח התכנים שלו, לקח הארטמן חלק בעבודה על סדרות כגון- An American Tail, Dexter's Laboratory, Cow & Chicken, Johnny Bravo ועוד רבות אחרות, והיה מעורב בתהליך היצירה שלהן. 

לאחר שנים של יצירה והפקה עבור האולפנים הגדולים בעולם, הארטמן עבר לפעילות עצמאית, ולצידה הוא מקדם את יצירותיו, מפיק תוכן עבור סדרות ברשת, ומייצר קונספטים לחברות שונות. 

 

הארטמן יגיע לארץ על מנת להעביר ליוצרים בתעשייה הישראלית את מלוא הידע והניסיון שצבר, במסגרת סדנה מקיפה בת שלושה ימים. כל יום יעסוק בנושא אחר, וישלב הסברים עם תרגולים מעשיים. הסדנה למעשה תספר את סיפורו השלם של יוצר תוכן. 

יחד עם הארטמן תגיע אישתו, ג׳וליאן, שתעביר סדנה בנושא ניהול משא ומתן עם בתי הפקה אמריקאים, ותיתן טיפים עבור יוצרים ששואפים למכור את הסיפור שלהם לקונים פוטנציאלים.

הסדנה מורכבת משלושה מפגשים וניתן להירשם לכל אחד בנפרד:

  • הכנת דק מקצועי (בייבל) לפעולה
  • פיתוח רעיון ופיתוח דמויות
  • מתסריט טוב לסטוריבורד מנצח

אורך כל סדנה כחמש וחצי שעות, כולל הפסקה. מחיר כל סדנה 1200 ש״ח. מחיר מיוחד לנרשמים לכל הסדנאות: 3,000 ש״ח. לחברי האיגוד הנחה של 15% בהרשמה. המחירים אינם כוללים מע״מ.

לפרטים נוספים והרשמה >>