מגיעים מרחוק ומחפשים שולחן עבודה בתל אביב? מפיקים סרט ודרוש לכם סטודיו חזרות? רוצים להתרווח בחדר ישיבות? לעשות הקרנה של ראף-קאט או פרזנטציה ללקוחות? את כל אלה ועוד אתם יכולים לעשות בחלל עבודה משותף ליוצרים מכל הסוגים במחירים סופר נמוכים.

אנו שמחים לבשר על פיילוט חדש בשיתוף WORKSHOP, מתחם העבודה הראשון מסוגו אשר הוקם עבור קהילת המעצבים והיוצרים ונבחר לאחרונה לחלל העבודה היפה בתל אביב (לפי מגזין טיים אאוט)

כתובת: משה מאור 3 תל אביב (דרום העיר)

WORKSHOP מספקת סביבת עבודה יצירתית המתאימה לכל צרכיו של המעצב מסדנאות עבודה מאובזרות בכל הציוד המתקדם ביותר באיזורים משותפים (נגרייה מאובזרת, מתפרות, סטודיו צורפות), סטודיואים פרטיים במגוון גדלים, סטודיו לצילום, מגוון אזורים קהילתיים, לאונג' מפנק, ספריית השראה וגג ירוק מכוסה באומנות גרפיטי המשתנה מעונה לעונה, אירועי תרבות ובילוי - ולהיות חלק מהקהילה היצירתית בישראל.

בWORKSHOP מאמינים שליצירה אין שעה - לממברים גישה חופשית למתחם 24/7, לחדרי הישיבות, לאזורי העבודה לספריית ההשראה למטבחון ולמגוון החללים המשותפים במתחם.

WorkShop @ the News- channel 13 Reshet from WorkShop on Vimeo.

 

חברי האיגוד מוזמנים להזמין את השולחן של האיגוד בחלל העבודה המשותף והשקט, את חדרי הישיבות שמכילים 8 ו 13 איש, את סטודיו הצילום, הגג לארועים והקרנות והקומה הראשונה שאותה אתם מכירים מימי העיון שלנו להקרנות, ימי עיון וארועים.

המקום פתוח 24 שעות וגם בימי שישי, שבתות וחגים וכולל בירה, סודה, שתייה חמה ועוגיות ופינוקים.

אם זה לא מספיק בקרוב ייפתח חלל עבודה של וורקשופ בלונדון וגם אליו תקבלו גישה באותם מחירים קטנים.

כמה?

חינם לחברי האיגוד לרגל הקורונה בטלפון 054-3097200

ואחרי הקורונה:

  • שולחן עבודה ליחיד בחלל השקט - 65 שקלים ליום / לילה, 25 שקלים לשעה 
  • חדר ישיבות (8 או 12 איש)  - 100 שקלים לשעה
  • סטודיו צילום - 125 שקלים לשעה
  • גג וחלל מרכזי לארועים והקרנות - דברו איתנו

כל המחירים כוללים מע״מ

אחרי מילוי הטופס בידקו אתנו בטלפון 054-3097200 את זמינות המקום. לא תחויבו עד שלא נוודא כי התאריכים והשעות שאתם מעונינים בהם פנויים. ניתן לבטל הזמנה ולקבל את הכסף חזרה עד 48 שעות לפני 

להזמנה >>

אם אתם רוצים מקום משלכם באופן קבוע מגיעה לכם הנחה -  50% אחוז הנחה על החודש הראשון בהתחייבות ל 3 חודשים או 10 אחוז הנחה חד פעמית לחודש נסיון. 

ישנם 3 סוגי מסלולים : 

  • מנוי חופשי חודשי - 750 ש״ח + מע״מ ושולחן באופן ספייס 
  • מנוי ושולחן קבוע - 1,200 + מע״מ 
  • סטודיו פרטי - החל מ 2,500 ש״ח (תלוי בכמות האנשים) 

דברו איתנו דרך הטופס למטה או בטלפון 054-3097200 >>

 

באותו עניין: