ב20 בינואר יתקיים האירוע השנתי של ג'אמפ קאט "בג'אמפ קאט עושים סרטים" ובו יוצגו למעלה מ20 סרטים קצרים באורך של 1-10 דקות בסגנון אישי – חופשי.
הסרטים שנעשו ביד חופשית וברוח דיגיטלית חושפים דור של בימאי עריכה ואנימציה. יוצרים, היודעים לנצל את הכלים הטכנולוגיים לשרות חוויה קולנועית, בעידן בו העריכה מקדמת את השפה.

"וידיאודאנס, קליפים,Stop Motion ,וידיאוסטילס ודרמות קצרות, אלו הז'אנרים המועדפים אצלנו, ברוח עידן הניו מדיה. החיתוך קצבי, אקספרסיבי, יש השקעה בעיבוד תמונה וצבע" אומרת תמר ירון (חברת איגוד העורכים), מנהלת ג'אמפ קאט. "בסרטי הגמר מקבלים התלמידים חופש מלא בבחירת הרעיון ומתבקשים לא להוציא כסף על ההפקה. כשיש נושא, מצלמת וידיאו, שעות עבודה בלתי מוגבלות, שליטה בכלים ויצירתיות יש מתכון לסרטים טובים." "סרטים שכאלו יביאו איתם את רוח התקופה, נושאים שמעסיקים צעירים בגילאי 25-30 שזה הגיל ממוצע של התלמידים שלנו. זאת תקופה לא קלה לצעיר הממוצע, גם פחדים יוצאים לאור. אני מאמינה שמה שנחשף לאור מגרש את החושך. "

ג'אמפ קאט, בית ספר לעורכים ואנימטורים עם תפיסה לא אקדמאית אך כן תרבותית. הוקם ומנוהל ע"י תמר ירון מאז 1994. ביה"ס המציב את העורך/אנימטור כיוצר בעל יכולת ביטוי עצמאית ואת התוכנה ככלי יצירה שיש להכיר אותו לעומק ולרוחב. לצד המחלקה לעריכה ופוסט פועלת בג'אמפ קאט המחלקה לאנימציה לסרטים בניהולו של האמן והמעצב ירון שין (JewBoy, ראש המחלקה לעיצוב חזותי בויצו חיפה) ויחד עם צוות המורים המקצועי שלנו, אנו מפתחים כבר שנים תחומי לימוד ועשיית סרטים שחוקרים את היצירה בכלים דיגיטליים והניו מדיה. במסלולי הסטאז' מבצעים פרויקטים לגופים ופסטיבלים. כמו עמותת קונסטנט ישראל בהולנד, הפסטיבל הבינלאומי לצילום, פסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים, פסטיבל דוקאביב ועוד

בג'אמפ קאט עושים סרטים", יום שישי, 20 בינואר בין השעות: 11:00-13:30 בסינמטק תל אביב. הכניסה חופשית
לפרטים נוספים, קרנית בסון, 052-4299441