איגוד העורכים - איגוד מקצועות הפוסט בישראל (ע״ר), הפורום הדוקומנטרי (ע״ר), איגוד מפיקים הטלויזיה והקולנוע (ע״ר), איגוד מקצועות האנימציה (ע״ר), אקט (ע״ר), איגוד הבמאיות והבמאים (ע״ר) ואיגוד התסריטאים (ע״ר) מזמינים:

  • הרשמה (חינם לחברות האיגודים הרשומים ו 85 לקהלות הרחבות)

יום האישה באיגודים, הראשון מסוגו - הרצאה של רונית כפיר על ניהול מו"מ, להרוויח כמו גבר ומעבר לכך,שיחה משותפת על יצירת סולדיריות בתעשייה לקידום נשים לשכר שווה וייצוג הוגן בעמדות מפתח.

סינמטק תל-אביב אולם 6

הארוע לא יצולם ולא יוקלט

09:30 –

התכנסות, מינגלינג ונשנושים

10:00 –

"כולם מדברים על מחיר, אף אחד לא מדבר על ערך" - הרצאה פרקטית על תמחור, שיחות מכירה וניהול משא ומתן. איך לזהות חסמים וחולשות שמחבלים לנו בהתנהלות העסקית, לשנות הרגלים ולתרגם את הנסיון המקצועי, הוותק והכישורים שלנו לשכר הולם, עבודות שכיף להגיד להן כן ולקוחות שנעים לעבוד איתם. מרצה: רונית כפיר - מומחית בתקשורת עם לקוחות, מגישת רדיו וטלוויזיה וקריינית.

11:30 –

דיון פתוח: כיצד אנחנו כשותפות לעשייה ולעתים מעסיקות אחת של השנייה יכולות לעזור לקבוע סטנדרטים של תשלום שווה לגברים ולנשים, לפעול יחד לקידום יותר נשים לעמדות מפתח ולשתף פעולה בסולידריות הדדית. בהנחיית נגה בריינס – מנכ"לית איגוד העורכים ואישה בעצמה (אם להאמין לשמועות).

17.3.23 יום שיש 09:30

תל אביב

בהרשמה מראש