בעקבות מאמץ של איגוד מפיקי הטלויזיה והקולנוע, משרדי התרבות והספורט, הכלכלה והתעשייה, החוץ, האוצר והתיירות יקצו 45 מיליון ₪ בשנה לעידוד הפקות זרות בישראל כדי שהפקות זרות ירצו להגיע לכאן ולקבל החזר בגובה של עד 30% מהוצאותיהם בארץ בהפקה כולל פוסט פרודקשן ואנימציה.

כיוון שלכל חבר וחברת איגוד העורכים - איגוד מקצועות הפוסט בישראל (ע״ר) עמוד משלהם עם פרטי הקשר, תצוגת עבודות נבחרות ולינקים לעמודי הרשתות החברתיות וגם לעמודי אידיבי, imdb ו behance, עכשיו זה זמן טוב לעדכן את פרטיכם באתר האיגוד ולרשום אותם גם באנגלית, כולל השם. 

כדי שיוכלו למצוא אתכם טוב יותר הנה כמה המלצות:

 

מה זה מנוע חיפוש אנשי ונשות מקצוע בתחומי הפוסט, האנימציה וההדמיה

לכל חבר וחברת איגוד עמוד באתר בו הם יכולים להכניס את פרטיהם, תמונתם, לינקים לרשתות החברתיות שלהם ולהציג את נסיונם במילים בתמונה ובסאונד. עמוד זה גם מופיע יפה במנועי החיפוש כשמישהו מחפש את שם חבר או חברת האיגוד.

מנוע החיפוש נמצא בחלק העליון בעמוד ״חברי האיגוד״ באתר וכשמעסיקים או מזמיני עבודה נכנסים לעמוד הם יכול לחפש לפי:

  1. התמחות (אופליין, קולור ואונליין, תלת, אנימציה, עיצוב פסקול, הדמיה ועוד) 
  2. ז׳אנר (איזה ניסיון יש לאיש או אשת המקצוע - דוקו, עלילתי, דרמה יומית, סיטקום, הדמיה אדריכלית ועוד)
  3. שפה 

לא רצינו להגביל את אלה מכם שעוסקים בכמה מקצועות וסוגות במקביל לכן אתם יכולים להכניס פרוייקטים נבחרים בכמה סוגות ומקצועות, ואם עשיתם כמה תפקידים בפרויקט, אפשר לסמן כמה תפקידים ומי שמחפש אתכם - ימצא.

אגב אפשר גם למצוא אתכם בחיפוש שמי בתיבת החיפוש בצד שמאל למעלה של כל עמוד באתר.

 

היצמדו לאמת

אל תתנו לעצמכם קרדיט שאין לכם או נסיון שעוד לא רכשתם. בכיר בתעשייה שמדפדף בעמודים שלכם מדי פעם כדי למצוא כשרונות חדשים אמר לנו בצורה ברורה שכשהוא מסמן בחיפוש ״דוקומנטרי״ ומקבל בעמוד של העורך פרוייקטים נבחרים שמסומנים דוקו אבל הם רחוקים מכך הוא לא ממשיך להסתכל בקורות החיים או פרויקטים אחרים ועובר הלאה.

 

לינקים נכונים.

הכנסתם לינק לסרטון ביוטיוב/וימאו? יופי. אם אתם רואים אותו ככה:  זה מעולה.

אם אתם רואים אותו ככה:

   זה פחות טוב.

איך להכניס נכון את לינק? אם הלינק שלכם הוא זה: https://youtu.be/kEdmjxwB2KA

הכניסו רק את מספר הסרטון, החלק הזה: kEdmjxwB2KA

ואם אתם עדיין רואים את המלבן האפור, שילחו מייל ונעזור.

 

מה הכי כדאי לכתוב על עצמי

שאלה טובה. קודם כל חשוב לכתוב כמה מילים על עצמכם, לא להסתפק בפרויקטים נבחרים אלא לתת כמה מילים. לא כדאי להכניס את כל קורות החיים אלא לתאר את הסיפור של הקריירה שלכם במילים ספורות - מי אתם, איזה אנשי מקצוע אתם, מה היכולות שלכם, מה ה״אני מאמין שלכם״, על אילו תוכנות אתם עובדים ואם אתם מעוניינים לעשות שיפט מקצועי לדוגמה מעריכת פרסומות לעריכת דוקו זה המקום לציין שאתם בעניין.

בכל מקרה קוראי הדף מרפרפים על התאור ולרוב לא מעמיקים בטקסטים ארוכים. אם יש לכם נושאים שקרובים ללבכם (חתולים יתומים, זכויות עפיפונים כבושים) גם זה המקום להגיד את זה.

 

מהם פרוייקטים נבחרים ומה ההבדל בינם לבין עבודות נוספות

פרוייקטים נבחרים הם המיתוג שלכם, הדברים שאתם הכי אוהבים וגאים בהם ולפיהם המערכת ממיינת אתכם. שימו שם את המיטב מבחינתכם ומה שהייתם שמחים לעשות שוב.

עבודות נוספות הן דברים שמראים את הרבגוניות שלכם ונותנים ממד נוסף לעשייה שלכם.

שימו לב - אנחנו עושים שינויים באתר כל הזמן, אם אתם רוצים להוסיף אפשרויות שמתאימות יותר למקצוע שלכם, בבקשה תבקשו שנעשה זאת info@editors.org.il

 

תמונה כן או לא

כן. 

 

קובץ קורות חיים כן או לא

הדעות חלוקות בנושא. מצד אחד זה משהו שמעסיקים או מזמיני עבודה יכולים לאסוף ולשמור אצלם לעתיד, מצד שני.. בעצם אין פה חסרונות. כדי לכתוב קורות חיים מכובדים ורלוונטיים אתם מוזמנים להעזר בעצות האלה. יש גם טמפלט. בינתיים אם יש לכם עצות שתרצו לחלוק בעניין נשמח לשמוע.

 

זיכרו שרק מי שמילא פרוייקטים נבחרים מופיע במנוע החיפוש.

 

גמרתם לעדכן את העמוד שלכם?

ליחצו ״התנתק״ מהאתר

כנסו שוב לעמוד שלכם וליחצו על כל הלינקים כדי לראות שהם עובדים

 

שיהיה לכולנו סתיו נעים וקל!