הפסטיבל מציין 35 שנים להיווסדו ויהיה פסטיבל הקולנוע הראשון אשר יתקיים פיזית, לאחר מגפת הקורונה. השנה יתחרו למעלה מ־150 סרטים קצרים, ביניהם סרטים בכיכובם של אורנה בנאי, עלמה זק, מוריס כהן ועוד, ב־5 מסגרות: התחרות הישראלית, התחרות הבינלאומית, תחרות הסרט העצמאי הקצר, תחרות למדיה דיגיטלית והתחרות לקולנוע ניסיוני ואמנות וידאו. בתחרויות יוענקו פרסים בשווי מצטבר של 140,000 שקלים.

 

כמדי שנה, יוצגו במסגרת הפסטיבל סרטים ועבודות הנעשים בטכנולוגיות ייחודיות וחדשניות, ושיתוף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה סמסונג שיחד יצרו לראשונה קליפ פתיחה אשר צולם כולו באמצעות מכשיר Galaxy S21 Ultra.

 

סרט הפתיחה של הפסטיבל הוא ״קיץ 85״ של הבמאי הצרפתי הנודע פרנסואה אוזון, שהשתתף בפסטיבל כסטודנט בשנת 1994. זו תהיה הקרנת הבכורה של הסרט בארץ.

 

תכני הפסטיבל יכללו ייצוג מכובד של אורחי כבוד שישתתפו בשלל סדנאות וכיתות אומן וביניהם הבמאית קלייר דני, השחקנית מלאני לורן, הבמאית סלין סיאמה, הצלם של ג׳ים ג׳רמוש ודיוויד לינץ׳, סרטי סטודנטים בכיכובם של אורנה בנאי, עלמה זק, מוריס כהן ועוד ויוצרי ״המפקדת״ ,ועוד המון אירועים, הקרנות, סדנאות ומפגשים.

 

שלל התכנים נבנו במיוחד לכבוד הפסטיבל במהדורתו מספר ה-23, ומביאים לכם זוויות מיוחדות, חדשניות ומרעננות.

לקבלת קוד ההנחה >>

 

למידע נוסף על הפסטיבל והתוכניה