עוד לפני המלחמה והקורונה העבודה מרחוק תפסה תאוצה וההתפתחויות הטכנולוגיות היום מאפשרות גם לעוסקים במקצועות עמוסי דאטה כמו שלנו להיות במרחק פיזי גדול ממזמיני העבודה.
בפאנל נפגוש חברי איגוד שעובדים מרחוק מאוד חלק מהזמן או כל הזמן,
נדבר על הפן הבין אישי של עבודה מרחוק, איך מקבלים הערות ואיך מתמודדים עם הערות (קצת נסטה מנושא הפאנל אבל יהיה מעניין), איך מתאמים ציפיות, שמירה על הקשרים המקצועיים בארץ והשתלבות בתעשייה המקומית, הפן הפיזי של עבודה מרחוק מבחינת האופציות הקיימות בארץ, האופציות הקיימות בעולם והעתיד לבוא, שיטות, ארגז כלים ועוד
8.11.24 יום שישי | 09:30-11:00 | זום
משתתפי הפאנל:
שירה הוכמן, עורכת סרטים, יועצת עריכה ועורכת תסריט. הפיקה וערכה את הסרט המועמד לאוסקר ״עין לבנה״. יוצרת שותפה ועורכת של ״רבי קפוארה״, זוכת פרס העריכה בפסטיבל ירושלים (2020) על עבודתה ב״דני קרוון״. בוגרת החוג לקולנוע במכללת מנשר לאמנות בתל אביב (2013).
סטפני אברמוביץ' להב, עורכת תוכניות פריים טיים וסרטים דוקומנטרים זוכי פרסים ("עובדה", "אבודים", "מחוברים", “היום שלא נגמר”, "סליחה על השאלה").
ניר דבורצ׳ין עורך ויוצר קולנוע דוקומנטרי בוגר בי״ס לאמנויות הקול והמסך במכללת ספיר. סרטו ״להפוך את האבנים״ הוקרן בבכורה בפסטיבל IDFA וזכה בפרס סרט הסטודנטים בפסטיבל דקאביב וסרטו "תאי-לנד", אותו גם ערך, הוקרן בתחרות הישראלית בדוקאביב 2024 וזכה בפרס הצילום.
אהרון פאר, קולוריסט, הבעלים של חברת RGB שעוסקת בפוסט פרודקשן של סרטים עלילתיים, סדרות עלילתיות, סרטים וסדרות דוקו לקולנוע וטלוויזיה, תל אביב, ושותף בדרומהפקות חברת הפקות סרטים, זוכת פרסים שמטרתה ליצור קולנוע ישראלי מצוין, ונוסדה ב-2010.