עורכות ועורכים יקרות/ים,
אני שמח לבשר לכם על פלטפורמת מוסיקה חדשה שהקמתי בשם Viewmusic, המחברת בין מוסיקה של יוצרים עצמאיים לבין פסי קול של סרטים, סדרות, פרסומות ותוכן ויזואלי אחר, ומציעה ייעוץ מוסיקלי וליווי לפרוייקטים ליצירת פסי קול ייחודיים ומרגשים.

לרגל הפתיחה אנו מציעים לחברי איגוד העורכים הנחה של 15% במחירי הייעוץ ורישיונות השימוש למוסיקה.

המוסיקה ב Viewmusic היא של אמנים ויוצרים פעילים ורלוונטיים והמוסיקה המוצעת נוצרה כמוסיקה אמיתית באלבומים של האמנים ולא כמוסיקה פונקציונלית לספריות.
ניתן למצוא בקטלוג שירים (כולל גרסאות בלי שירה) ומוסיקה אינסטרומנטלית סינמטית ומפתיעה של שלל אמנים כמו גבע אלון, מאור כהן, יהוא ירון, דן תורן, גיל סמטנה, יובל שפריר, מוניקה סקס, עמית ארז, ערן זמיר, להקת אסטה, הזבובים ועוד רבים.

הקטלוג של Viewmusic נמצא באתר www.viewmusic.net המציע ממשק חיפוש מתקדם, כולל אפשרות להעלות וידאו ולראות (ולשתף) אותו עם מוסיקות שונות מהאתר, ליצור רשימות השמעה ועוד...

כל המוסיקה ב Viewmusic רשומה באקו״ם ובפדרציה ומאושרת לשימוש בטלוויזיה בארץ. המוסיקה היא pre cleared (בעלי הזכויות נתנו את הסכמתם לשימוש במחיר קבוע מראש), מה שמאפשר קבלת רישיון שימוש מהיר ובמחירים נוחים לסרטים, פרסומות ותוכן ויזואלי אחר שזקוק לרישיון שימוש פרטני.

לאחרונה סיימנו לעבוד על פס הקול לסרטה החדש של הבמאית ג'ולי שלז "אל תקרא לי חמוד" בעריכתה של חברת איגוד העורכים שרון יעיש. הסרט מוצג בימים אלה בפסטיבל דוקאביב.
אתם מוזמנים לתת הצצה בלחיצה על הקישור>>  

בברכה,
יובל שפריר
www.viewmusic.net
טל' 050-9499988
y_shafrir@yahoo.com