האדם הדיגיטלי, הרובוטים, וכיצד אנשי תוכן וקריאייטיב משתלבים בזה: תעשיה ללא גבולות 4 יוצא לדרך ויתקיים ב 22 ביוני 2017

אנחנו כבר מזמן לא הומוספיינס. אנחנו סאפיינס עם מכשיר מובייל ביד- דיגיטל סאפיינס. אנחנו מתכתבים עם בוטים, משוחחים עם מכשירים חשמליים, חושפים על עצמנו הכל ומשיגים כל דבר בלחיצת כפתור או שתיים. לאן פונה עולם התוכן? מה קורה לתוכן שלנו אחרי מותנו? מתי הבינה המלאכותית הפכה לאנושית מדי? מי יוצר את הרובוטים, ומתי הם יחליפו את כולנו?

קוד ההנחה המיוחד לחברי איגוד העורכים >>

הכנס, המיועד לקהילת אנשי התעשיה- אנשי תוכן, קריאייטיב והפקה, יתקיים השנה במסגרת פסטיבל פרינט סקרין במדיטק חולון בתאריך 22.6.17. 

מטרתה של סדרת כנסי תעשיה ללא גבולות היא להפגיש יוצרים, אנשי תוכן, אנשי פרסום, קולנוע ותקשורת, עם סוגיות והזדמנויות בתעשיית הדיגיטל המתפתחת. 

הכנס הקרוב, שיתקיים תחת הכותרת "הדיגיטל סאפיינס והרובוט" מאתגר אותנו לחשוב על דרך התקשורת החדשה שסיגלנו לעצמנו, ואיך אנחנו- כאנשי תוכן וקריאייטיב- יכולים לתקשר עם האדם הדיגיטלי. 

בין ההרצאות בכנס:

מתי מריאנסקי- שותף במיזם Meekan – ידבר על אנשי הקריאייטיב כאוצרים: בעולם שבו מכונות יודעות לכתוב שירה, לצייר ציורים, להלחין מוזיקה וגם, נו, לעצב אתרים, איזה מקום נותר לאנשים שבמקצועות היצירתיים? 

שירה וינברג ממייקרוסופט מנהלת המוצר של העוזרת האישית "קורטנה", תדבר על מהפיכת הבוטים, על האישיות שלהם, על השימושים שלהם והאם הם הולכים להשתלט על העולם

שחר עוז מאינטל ידבר על הרובוטים הקולנועיים הקמים והופכים למציאות בימים אלה ממש, ועל היחסים המורכבים שבין קולנוע לטכנולוגיה

ורד שביט מהבלוג "אבק דיגיטלי" תדבר על מה קורה לנכסים הדיגיטליים שלנו אחרי מותנו ואיך אפשר להכין את עצמנו-הדיגיטלי מראש ליום שבו נמות.

נאור נרקיס מגיתם / תוכניסט ידבר על content hacking- איך, על ידי הכוונת תוכן רלוונטי לעבר מטרה מסויימת ניתן לפרוץ לתודעה שלה בעזרת אסטרטגיה מדוייקת, ועל החולשה הגדולה ביותר של החברות הגדולות.

יעל מן שחר תדבר על יכולת תשומת הלב של האדם הדיגיטלי ותסביר מהי הדרך לייצר הקשבה בעולם של אבולוציה משתנה ורובוטים.

אבי דנטס ידבר על טכנולוגיות ה-AR וה-MR אשר יאפשרו לנו לחלום בעיניים פקוחות, להכניס לעולם שלנו אובייקטים ממוחשבים בצורה הכי טבעית שיש ולשלב בין שני הדברים הכי קסומים: מציאות ודמיון.

אביב מזרחי ידבר על תקשורת בעזרת ממים, למי מותר להשתמש בממים (לחינוכית כן, לתאגידים לא.) ואיך משתמשים בממים פוליטיים.

אתר תעשיה.קום נוסד ב 2006 ומשמש מאז כבית לקהילת התוכן, הקריאייטיב, ההפקה והדיגיטל. באתר רשומים מעל ל 90,000 בעלי מקצוע, והוא מהווה את הזירה העיקרית לגיוס אנשים בתחומים אלה. האתר נוסד על ידי גלי מאירי, שמשמשת כמנכ"ל. מאירי היא גם המייסדת והעורכת של סדרת כנסי תעשיה ללא גבולות. 

מחיר מיוחד לחברי האיגוד - 95 שקלים במקום 115, כולל מנוי פרימיום לחודש לאתר ״תעשיה״.

לקבלת קופון ההנחה >>

לאתר הכנס >>