לפני יותר משנה הצטרפנו לפדרציית איגודי העורכים הבינלאומית

שם הפדרציה הוא TEMPO וחברים בה איגודי עורכים מכל העולם (קנדה, גרמניה, טורקיה, פינלנד, בלגיה, צרפת ועוד הרבה)

חלק מהאיגודים הם איגודים בהם חברים רק עורכי קולנוע וטלויזיה וחלק מהאיגודים (לדוגמה צרפת) הם איגודים לכלל מקצועות הפוסט, האנימציה וההדמיה (כמונו)

מטרות הפדרציה חופפות את מטרות האיגוד וביניהן:

  • לשתף פעולה, לתמוך ולעורר השראה
  • לחזק את העוסקים והמקצועות האודיו-ויזואלים
  • לייצר סטנדרטים בינלאומיים 
  • לקדם הגינות ושוויון וסולידריות
  • לספק פלטפורמה לשיתופי פעולה בינלאומיים

 

הועד המנהל של הפדרציה החליט שהפורום בו נציגי האיגודים השונים מתקשרים ביניהם יהיה פתוח לכל חברי האיגודים השונים  ולכן אנחנו סוגרים את פורום הפייסבוק שלנו (שממילא לא פעיל במיוחד וגם, טוב, הוא בפייסבוק והפרטיות בו איננה קיימת) ומעבירים את חברי האיגוד לפלטפורמה החדשה.

 

מה אפשר לעשות שם?

לאיגוד יהיה מקום בעברית בו חברי האיגוד יוכלו להחליף מידע מקצועי ואחר ביניהם ויהיו בו גם אזורים לדבר ולהחליף מידע עם אנשים כמוכם מרחבי העולם.

ניתן יהיה להקים תת קטגוריות למקצועות שונים, לפצוח ביוזמות בינלאומיות (גילדת עוזרי עריכה למשל או ימי עיון והכשרות בינלאומיים, קידום הנחות ונהלי עבודה) ובגדול - הפורום הזה יהיה כל מה שתבחרו שהוא יהיה.

 

הכניסה לפורום היא לחברי האיגוד בלבד.

מי שמעוניין להצטרף לפורום מוזמן למלא את הטופס הבא >>

 

מילת אזהרה - כיוון שאנחנו רוצים שהפורום יהיו מקום לשיח בטוח ודיסקרטי כל מצטרף מתחייב לא לפרסם או להעביר מידע מהפורום. חבר איגוד שיפרסם מידע מהפורום יוצא מהאיגוד ושמו יפורסם באתר האיגוד

מילת אזהרה נוספת - אנו מקפידים על החוק. לכן הפורום אינו מקום לתאום מחירים. אם אתם רוצים להתייעץ על תמחור ותנאי תשלום ועבודה תרגישו חופשי, אך תאום מחירים אסור בהחלט

אנא מלא פרטים ליצירת קשר: