רובנו חווינו פגיעה משמעותית בשכר בעקבות מה שארע ואנו תוהים איך אם הוא יעלה שוב

מסיבות שונות (אם תרצו לדעת מהן, תתקשרו) איננו יכולים ללחוץ על כפתור ולפטור אתכם מהצורך לשאת ולתת על שכרכם ותנאי התשלום

אנחנו כן יכולים לתת לכם כלים כדי לחזק אתכם, להעלות את שכרכם ולשפר את תנאי העסקתכם, כלים שישרתו אתכם במקצוע הנוכחי ובכל מקצוע שתבחרו בעתיד

לכל קורונה יש אחרי קורונה והכנו סדנה במיוחד בשביל זה

 

הרשמה

 

מה שקובע יותר מכל דבר אחר את השכר שלי הוא המיינדסט שלי

רובנו מתנגדים להעלאת מחירים, משום שאנחנו מניחים שמרבית הלקוחות שלנו בוחרים מוצר או שירות על בסיס המחיר

זו טעות.

רק כ 4% מהאוכלוסייה בוחרים אך ורק לפי המחיר, ורק אצל כ 20% מהאוכלוסייה המחיר הוא המרכיב החשוב ביותר בקבלת החלטת הרכישה

מרבית האוכלוסייה מקבלת החלטה על בסיס ערך ולא על בסיס מחיר (יש כל מיני סוגים של ערך – רגשי, שכלי, נתפס ועוד ועוד... )

אם השירות ו/או המוצר שלנו זהים לאחרים בשוק שלנו ואין לנו שום יתרון או ערך מוסף ללקוח או למעסיק, אנחנו בבעיה עם העלאת מחירים, שיפור תנאי שכר והתקדמות

 

בשביל זה אנחנו כאן!

יום שני 15.6.20 20:00 בזום

 

וובינר תמחור וטיפול בהתנגדויות, סדנה אינטימית (שנים-עשר איש) שיעסוק בנושאים הבאים:

  1. כיצד נהפוך "משבר" עם לקוח לשיח מחבר וללקוח מרוצה וחוזר
  2. טכניקות להבנה של תמחור וערך נתפס בעייני לקוחות: יצירת ערך גבוה יותר ולעלות מחירים
  3. טכניקה אחת שנותנת מענה לטיפול בהתנגדויות של לקוחות

עם מה נצא?

  1. בטחון למכור את עצמנו באופן מדוייק לנו ולקהל היעד שלנו
  2. שלבי התהליך להשגת בטחון זה
  3. הבנה של איך לדרוש את המחיר שמגיע לנו בלי להתנצל

אורך הוובינר - כ 90 דק' והוא כולל תרגול ליישום הטכניקות

 

חינם לחברי האיגוד*

*בגלל כמות המשתתפים המצומצמת חבר איגוד שנרשם וקיבל אישור הרשמה ולא יופיע לסדנה, יחוייב ב 59 שקלים

מחיר למי שאינו חבר איגוד: 315 שקלים

לתשלום מאובטח והרשמה >>

 

נגמרו המקומות ואתם רוצים להיכנס לרשימת ההמתנה? הירשמו  

רוצים לשמור את הארוע וארועים אחרים ליומן שלכם? כנסו לכאן >>

 

עוד באותו עניין: