המצגת מהסדנה: איגוד העורכים-מצגת.pptx

----------------------

אתם מוזמנים ליום העיון הבא של איגוד העורכים, יום א׳ ה 19.4.15 19:30 בבית ציוני אמריקה בתל אביב (רחוב אבן גבירול 26) בנושא:

ניהול קריירה מכוון תוצאות

ישנו ניגוד מובנה בין אופי העיסוק המדויק והמחושב לפרטי פרטים של מקצוע העריכה לבין ההתנהלות העסקית הנזילה והלא מתוכננת בתחום והמפגש הקרוב יתמקד ביצירת ודאות מקצועית ועסקית בתוך תעשייה שמאופיינת בחוסר ודאות ושוק עבודה דינמי ולא צפוי.
  • כיצד ניתן לייצר ודאות בתוך חוסר הודאות?
  • כיצד לייצר גבולות גזרה מקצועיים?
  • כיצד לייצר חוסן פנימי לאתגרים חיצונים?
את הסדנה תעביר יערה בן חיים, מומחית בליווי ויעוץ בתחום פיתוח קריירה לעצמאים, מנחה בינלאומית של תוכנית הכשרת המאמנים של CTI המנהלת את פעילותה בישראל ומנחת סדנאות מנהיגות. בעברה עסקה בתחום התוכן והתחקירנות בערוצי טלוויזיה שונים, בוגרת "כותרת".

חברים, איכות הקריירה שלכם נובעת מאיכות ההחלטות שאתם עושים וההחלטות שאתם עושים נובעות ממציאת הייעוד הפנימי שלכם ובניית תוכנית להגשמתו. יותר מכך - ככל שההחלטות שלכם מדויקות יותר ונובעות מכוונה ולא מפאניקה, כך תמנע הידרדרות של תנאי העסקה ומחיר וייטיב לכל העוסקים במקצועות הפוסט - לכולנו. איגוד העורכים החליט שהשנה הקרובה היא שנת העצמת העורך והתכנים בימי העיון הבאים יהיו בהתאם. מומלץ להגיע לסדנה.
 
מטבעה האינטימי של הסדנה יש רק 50 מקומות (אם תהיה דרישה נעשה עוד סדנה) לכן חשוב שמי שנרשם ואינו יכול להגיע יודיע לנו כדי שנוכל להכניס מישהו אחר במקומו.