על פי הדוח, במהלך התקופה השקיעה קשת 128.9 מיליון שקל על תוכניות המוגדרות כסוגה עילית, בעוד רשת הוציאה באותה תקופה 63.5 מיליון שקל. בשני המקרים, סך ההוצאה שהוכרה לזכייניות על סוגה עילית נמוכה מהמחויבות שלהן, שעמדה באותה תקופה על 133.6 מיליון שקל לקשת, ו-71.9 מיליון שקל לרשת. לקשת ולרשת מחויבויות תוכן גבוהות, מעל לדרישות המינימום של החוק, שנובעות מההצעות שהגישו במכרז השני של ערוץ 2 שנערך ב-2015. נתון מעניין נוסף שעולה מהדוח הוא כי בשני המקרים הכנסות הזכייניות היו גבוהות בכ-14 מיליון שקל (כל אחת), ביחס להכנסות שצפו באותה שנה.

לכתבה בגלובס >>