יו"ר האיגוד איציק צחייק בראיון לוואלה: "טריילרים מוקרנים כשהקשב של הצופים עדיין לא בשיאו – אנשים נכנסים עוד לאולם, לפעמים יש עדיין אורות – הם עוד לא שבויים של הסרט", מספר צחייק. "צריך לחשוב איך להתבדל מהטריילרים האחרים ולהראות מעניין כי באיזושהי נקודה, אף אחד לא הולך לזכור את כל הטריילרים שהוא ראה אבל הולך להישאר לו איזשהו טעם. מה שחשוב בטריילר זה שיהיה לו את הטון הנכון – שיראה לך שהסרט מיוחד ושונה מאחרים."

למה תעשיית הטריילרים הישראלית נחשלת? - וואלה! תרבות.