בעקבות פניותינו השנה לראשונה החליטה וועדת טקס פרסי הטלויזיה כי שמות הזוכים בציון לשבח במקצועות צילום, עריכה, ניהול אמנותי, עיצוב תלבושות, מוזיקה מקורית, פסקול, איפור וספשייל אפקטס יפורסמו לפני הטקס בהודעה מסודרת ומכבדת לעיתונות וזאת במטרה לאפשר תשומת לב תקשורתית למקבלי הציון לשבח ולהעניק כבוד רב יותר לקטגוריות אלה. בנוסף, יופק סרטון בהשתתפות הזוכים שיציג את הזוכים - ויוצג במהלך הטקס, ברשתות החברתיות וגם באתר האקדמיה. אנחנו מברכים את האקדמיה על כך.

אנו בוחנים את נושא הפנסיה והביטוחים לחברי איגוד וערכנו כמה פגישות בנושא. ההתלבטות קשה לנוכח השינויים התכופים העוברים על תעשיית הביטוחים והפנסיה ונשמח לדעת אם יש דרישה לנושא מצד חברי האיגוד ובאילו תחומים. שילחו אלינו מייל.

במכתב שהוצאנו למנכ״ל ערוץ 10 הודענו כי לא נוכל להמשיך ולתמוך בהקלות או מתן רשיון לערוץ 10 אם לא תהיה הסכמה בין הערוץ לאיגוד על שיקום ושיפור תנאי העסקת עורכים בחדשות 10. אם למישהו יש מידע נוסף בנוגע לתנאי העסקת עורכים בערוץ 10, אנא שילחו מייל.

בפגישה של האיגודים עם יו״ מועצת הכבלים והלווין, יפעת בן חי-שגב נידון הפיקוח על המשדרים החדשים כדוגמת סלקום, על הצורך בחקיקה כדי לחייבם בהפקות מקור, על עתיד השידורים באינטרנט, צרכי היוצרים ועוד. מצאנו אוזן קשבת והבנה של התחום ונכונות לפעול בנושאים אלה.

חברים יקרים, כל שנה אנו מגישים למשרד התרבות את סיכום התקציב ופעילות האיגוד בשנה הקודמת. דו״ח 2014 מצורף לעיונכם.