• אחרי תקופה מבורכת של יותר משלוש שנים אנו נפרדים (חלקית) ממשרד ארד איילון ונחמני ומעו״ד יובל נחמני. הליווי המשפטי לאיגוד עובר למשרד צאל, כהן, לוין ושות'. אנו מודים ליובל שליוה אותנו נאמנה ומקבלים בברכה את עמית לוין ואהרון צאל.
  • באסיפה השנתית שנערכה בחודש יולי נבחר ועד האיגוד (יו״ר יצחק צחייק וחברי הועד טל ברוג, טל רום, טל קלר, עמוס פונגר, גיא דגן, שי מזרחי, ירון ליבנה וניב גולדנר וחברי ועדת הביקורת גילי אדלר ואייל צרפתי), נערכה סקירה של השנה החולפת והתוכניות לעתיד ואחר כך נערך חלקו הראשון של יום העיון בנושא משא ומתן עם עו״ד ונסה סיימן.
  • הענקנו בפסטיבל 48 שעות שנת חברות באיגוד לזוכי פרס העריכה, העורכים יאיר אגמון, מתן גז וצבי פרידלנדר. בנוסף הענקנו בפסטיבל סרטי הסטודנטים את פרס העריכה לעורכת אוריה הרץ. כל הכבוד לזוכים, מזל טוב וברוכים הבאים.
  • ערכנו יחד עם חבר האיגוד יובל גבע ובליווי חברי האיגוד תמר ירון ויוסי טיסונה שיחה עם בוגרי קורס אביד מאסטר בג׳אמפקאט והשתדלנו לתת תמונה שלמה של התעשייה אליה הם מצטרפים, עצות וקווים מנחים וגם הצלחנו גם להפחיד קצת :)
  • השתתפנו בדיונים של הועדה המיוחדת לחוק תאגיד השידור הציבורי - עקב מאבקי הכוחות והעדרה של יד מכוונת אנו צופים שרשות השידור, עובדיה, הפקות המקור והפרילנסרים ימשיכו בתקופת חוסר הוודאות הנוכחית, כלואים בין האוצר שדורש צמצום עלויות וידו על ברז הזרמת הכספים לבין משרד התקשורת, מפרק הרשות ועוד גורמים. אנו נעשה כמיטב יכולתנו לגרום להזרמות הכספים להפקות המקור להגיע ליעדם ולדאוג לחברים שעובדים עבור הרשות אבל ממליצים שכל מי שמתעתד לעבוד עם הרשות או בהפקה חיצונית שלה יבין שזו הולכת להיות תקופה סוערת וחסרת ודאות שעלולה להימשך שנים ארוכות.