לצפייה בהקלטת המפגש

 

---------------------------

 

 

 

 

נתי ברונשטיין התחיל את הקריירה שלו בישראל כצלם צבאי בצה״ל, שם הוא למד לערוך. אחרי השירות, הוא עבד כעורך בתעשיה האווירית, ואז בטלעד בירושלים כעורך פרומואים. 

ב2001 עבר לניו יורק, עבד כעורך בערוצים שונים, ומשם מצא את דרכו לתעשיית הטריילרים בלוס אנג'לס. אחרי מספר שנים הוא גדל למפיק, ואז למנהל קריאייטיב.

כמה מהפרויקטים האחרונים שלו כוללים את הטריילרים ל Tenet, Just Mercy, Wonder Woman 1984, Black Widow ונתי וצוותו בסוכנות אספקט זכו במספר רב של פרסי קליאו, טריילר הזהב ופרומקס

כנשיא ומנהל קריאייטיב של Aspect, סוכנות הפרסום עטורת הפרסים בין הנחשבות בהוליווד, נתי ברונשטיין מספק פתרונות שיווק אסטרטגיים עבור לקוחות המשתרעים על פלטפורמות הקולנוע, הטלוויזיה והמשחקים

הוא אב לחמישה, בעל לאחת, ומתגורר בחווה בפרוורי לוס אנג'לס.

ביום שלישי הקרוב ב 21:00 נפגוש את נתי לשיחת זום על אמנות סיפור הסרט בשלוש דקות ונבחן יחד אתו את תהליך העבודה, הקשיים, האתגרים והפתרונות דרך שלושה טריילרים:

 

11.8.20 21:00 בזום

 

ההשתתפות לחברי איגוד בלבד, ההרשמה כאן >>

אנא צפו בטריילרים לפני הארוע, אם יש לכם שאלות לנתי אתם מוזמנים לשלוח מראש בטופס ההרשמה

לא חברים? התאגדו!

(זו לא חתונה קתולית ותוכלו תמיד לעזוב, אבל ייתכן שנתעקש שתפגשו את ההורים)

 

על סוכנות אספקט:

Aspect היא אחת מהחברות המובילות בתעשיית הטריילרים בלוס אנג׳לס. מאז שנוסדה ב 1978 החברה אחראית למספר גדול של טריילרים קלסיים, בינהם Forrest Gump, Titanic, ו Armageddon. 

כיום החברה מונה כ 95 עובדים שכוללים עורכים, מעצבי גרפיקה, מפיקים, קופירייטרים, מלחין, ועוד. Aspect מפיקה טריילרים לסרטים וסדרות ללקוחות ברחבי הוליווד וגם למשחקים, בניהם Call of Duty.

בחודשים האחרונים Aspect עברה לחברה שעובדת מהבית. בתקווה שבתי קולנוע יפתחו שוב בקרוב.