מקסטר מספקת שירותי בוטיק למשתמשי מקינטוש עם הסמכה מטעם אפל לטיפול בשרתים ותחנות עבודה: יעוץ, תמיכה, הקמת מערכות מורכבות ושדרוג קיימות
- שירותי הקמה ותמיכה באתר לקוח
- שירותי תמיכה מרחוק
- טיפולים בבעיות מערכת בשרתים ובתחנות עבודה
- מכירת מחשבי מקינטוש וציוד קצה
- שדרוגי חומרה ותוכנה
- איסוף והחזרה
מקסטר נוצר מתוך הצורך וההבנה של עסקים ומשתמשי מקינטוש פרטיים לקבל תמיכה באופן מקצועי בעבודה עם מחשבי מק, בשירות בוטיק אישי, בליווי צמוד ומשותף.
טיפול במערכת ההפעלה של אפל מחייב עבודה אינטליגנטית, מקצועית ויצירתית בהתאמה לצרכים הפרטיים והעסקיים של הלקוח, המשתנים כל הזמן, יחד עם תחזוקה בידי מומחה המודע לחידושים ועדכונים החלים במערכת לעיתים תכופות.
מענה עבור משתמשי מקינטוש בתחומים מקצועיים שונים, חיבור בין עמדות עבודה ושרתים, מציאת פתרונות יצירתיים דרך קבלת שירותים ברמה הגבוהה ביותר ורצון להפיק ממוצריהם את המירב, ויחד עם זאת שמירה על פרטיות, אבטחת מידע ורגישות התוכן.
קובי אטדג׳י רכז תמיכה טכני מוסמך מטעם Apple בעל ניסיון של מעל עשור בלמידה ונסיון בסביבת UNIX ו-OSX בחו״ל ובארץ.
לקוחות החברה עוסקים בעריכת הוידאו, אנימציה, גרפיקה, פרסום, צילום, מוסיקה ועיצוב והיא נמצאת במשה מאור 3, תל אביב
- 050-995-5595
- m.me/macstergroup
- info@macster.co.il
- http://macster.co.il