• בעקבות מספר פגישות עם קרנות הקולנוע השונות הוקם צוות מחברי האיגוד ותעשייות תומכות כדי לבנות כללים מתווים לנאותות ההפקה בשלב הפוסט פרודקשן בסוגה העילית.
  • נושא הקיצוצים בתקציבים בעקבות מבצע ״צוק איתן״, האיומים על עורכים, נסיונות לקצץ בשכר ולהרע תנאי העסקה נמצאים בראש ערימת המשימות של האיגוד. אנו מגבשים בימים אלה תוכנית פעולה בעניין.
  • קיבלנו התחייבות משלושה גופי הפקה גדולים שיעסיקו דוגמים ועוזרי עריכה ישירות. אנו שמחים לגלות שישנם מפיקים שמבינים שההעסקה הקבלנית היא אחת הרעות החולות של המדינת ושהעסקה קבלנית פוגעת במקצועיות ההפקה, גורמת לדהמורליזציה של הצוות ולמעשה מסמנת את ההפקה כהפקה חובבנית.
  • האתר החדש באוויר ובעוד כמה ימים כשנסיים להעביר את התכנים מהאתר הישן, האתר הישן ירד מהאוויר. במקביל אספנו את הרעיונות וההצעות שלכם ואנו כבר עובדים על שיפורים. אנו מזכירים לעדכן את הפרטים באתר החדש כיוון שבעוד כמה שבועות נפרסם את מנוע חיפוש אנשי הפוסט לתעשיית הקולנוע והטלויזיה וכדאי שכשרונכם יוצג כראוי.
  • אנו בונים את ימי העיון הבאים שיתמקדו בנושאים הבאים - טיפים לאוויד (חגיגה שלא נגמרת), בניית תהליך עבודה אפקטיבי בעריכה הדוקומנטרית, אונליין ועיצוב תמונה וצבע - מידע לעורכים, במאים ומפיקים כדי להוציא את התוצאות הטובות ביותר בצורה הטובה ביותר uמפגש עם רוא״ח לקראת סוף שנת המס.
  • כרגיל, יש כמה פגישות ונושאים שאינם לפרסום, חברי איגוד שקיבלו יעוץ משפטי, חברי איגוד שקיבלו את שכרם אחרי שהתערבנו בנושא, הליכי גישור בסכסוכים ועוד.

כמו תמיד אנחנו ממליצים לחברים להתייעץ אתנו לפני חתימה על חוזה ובכל בעיה מקצועית בה אתם נתקלים. לעיתים תלונות שנראות לכם טריוויאליות חושפות עולם שלם שדורש את התייחסותנו וגיבוש עמדה מצדנו ופעולה להסדרה מסויימת, אז אנא, דברו איתנו.