• תערוכת NAB - כל שנה באפריל - לאס ואגס ארה״ב. תערוכת המדיה הגדולה בעולם יש בה הכל מבורג לחצובה ועד מערכות שידור המיועדות לשווקים ספציפיים בלבד. כל חברה שאתם מכירים ואתם לא מכירים מופיעה שם ומציגה את מוצריה, את החידושים ותצוגות התכלית שלה. שישה ימים של אלפי הרצאות והדרכות. על תוכנות וטכנולוגיות ושיטות עבודה. כמו כן זה המקום שבו איגוד מהנדסי הטלויזיה האמריקאי מבצע את מבחני ההסמכה שלו. קורסים קבועים של אויד, אפל ואדובי כולל מבחני הסמכה.
  • http://www.ibc.org - כל שנה בספטמבר - אמסטרדם הולנד. אחותה הקטנה של NAB, היא התערוכה ה״קטנה״ יותר ומהווה את נקודת הציון של אמצע הדרך לפני NAB. גם בה ישנן הרצאות ומבחני הסמכה של אדובי אויד ואפל. כמו כן כמה ימים של הרצאות. מיועדת כמובן לשוק האירופאי.
  • Berlinale Talents - כל שנה בסביבות פברואר, פתוחה ליוצרים מכל תחומי הקולנוע ומתמקדת בפן האמנותי והיצירתי של מקצועות הקולנוע. מומלץ בחום ע״י חברי איגוד שלקחו חלק בסדנאות.
  • 24/7 מלגת התפנות ליוצרים בברלין - הפרויקט  "ברלין -3 חודשים- 24/7"  הינו פרי שיתוף הפעולה בין קרן הקולנוע הפדראלית של גרמניה, קרן הקולנוע של מחוז ברלין ברנדנבורג וקרן הקולנוע הישראלי. במהלך השהייה תינתן לקולנוענים הישראליים ההזדמנות ללמוד ולהכיר את ענף הקולנוע בגרמניה ובמיוחד בברלין, להיפגש עם דמויות מובילות ומוכרות בכל תחומי העשייה הקולנועית בברלין, לקבל ליווי מקצועי השתלמות והנחייה בתחום בו הם עוסקים (לדוגמא: צילום, עריכה, מוסיקה לסרטים, ניהול אומנותי וכמובן כתיבה, בימוי והפקה). היוצרים/ מפיקים שייבחרו, ישהו במשך שלושה חודשים בברלין, הם יקבלו כרטיסי טיסה, מגורים, מלגת מחייה, לימודים והשתלמויות.
  • Editors Retreat - חמישה ימים וארבעה לילות בסוף מרץ, סדנאות מתקדמות על פוסט, טכניקות אודיו ווידאו, מגמות וטכנולוגיות. כמות שווה של זמן יוקדשו לדיונים בנושא שיטות יצירתיות, מלאכה ועסקים.

    המשתתפים מהשנים האחרונות כללו שמות כמו אלן היים, סאלי מנקי, סטיוארט בס, כריס פרנקלין, דויד הלפנד, דן לבנטל, מייזי הוי. נציגים של HBO, FRONTLINE, MTV, לוקהיד מרטין, הארפו הפקות, טלמונדו, כמו גם מומחי Apple, Avid, Adobe.