ביום שני הקרוב 24.1.22 ב 20:00 נדון בועד האיגוד בנושא דירוג בתי הפוסט וסביבת העבודה. חברי איגוד שמעונינים להצטרף לדיון מוזמנים לשלוח מייל או הודעה (יש טופס בתחתית העמוד הנוכחי). 

לפני שאתם עוברים להסתכל על תוצאות הסקר, חשוב שתדעו שהיו גם הערות, שאותן אנו לא משתפים כי אנחנו שומרים על אנונימיות טוטאלית בסקר. אבל ההערות היו חריפות מאוד בנוגע לאיכות ונקיון חדרי העריכה בתעשייה והן הדגישו את הצורך בדירוג. 

----------------------

בשנה האחרונה אנו עובדים על פרויקט הנגשת מידע והסדרה מקומית ובינלאומי ואחד הנושאים שעולים כל הזמן מהשטח הוא סביבת העבודה - איכות חדרי העריכה, כסאות, ציוד, גישה, נגישות, סביבה ועוד.

הקשר בין סביבת העבודה לאיכות העבודה הוא קשר חיובי ישיר. כולנו יצירתיים יותר ומחויבים יותר למקום העבודה כשאנו נמצאים בסביבה נעימה, מכבדת ומתחשבת, מהרבה בחינות.

נכון, יש מזמיני עבודה שמבחינתם סביבת העבודה היא רע הכרחי והמחיר הוא השיקול היחידי. אנו לא נשנה את מזמיני העבודה האלה (למרות שיש גם קריאה לדירוג שלהם ואנו שוקלים זאת) והם ״משלמים״ על חוסר ההתחשבות בעובדים בנאמנות נמוכה של עובדים, איכות יצירה נמוכה, עובדים מעדיפים להתנהל מולם דרך סוכנים (וכך עלות ההעסקה עולה), ועוד

אבל בתור התחלה יכול להיות שדירוג של חדרי פוסט יוכל להוביל לשינוי חיובי.

הסקר הבא נועד לבדוק האם אתם חושבים שהאיגוד צריך לאסוף מידע ולהנגיש דירוג של חדרי פוסט ואם כן כיצד

השאלון אנונימי ופתוח לכולם, גם למי שאינם חברי איגוד (אבל בכנות, אם אתם אנשי פוסט, אנימציה והדמיה אבל לא חברי איגוד ורוצים שחדרי העבודה שלכם ישתפרו, תתאגדו. ואם אתם לא מתאגדים אלא רק רוצים להנות בעקיפין מפעילות האיגוד, אל תמלאו את הסקר, אתם מבזבזים את זמננו) השאלון פתוח גם לחברות הפקה, סוכנים, בעלי בתי פוסט וכו׳

הסקר נסגר ב 20.1.22