בפאנל שתנחה חברת האיגוד גילי דגן, עורכת וידאו (האח הגדול, משחקי השף, המירוץ למיליון, אהבה חדשה) ישתתפו חבר האיגוד יניב רייז שפי, עורך ובמאי עריכות (סלאח פה זה ארץ ישראל, אתה מת רק פעמיים, מחוברים, עוד ניפגש, המתמחים״, אבודים, פרויקט משפחות), שלי כהן, עורכת תוכן (המירוץ למליון, הישרדות) ומלהקת ראשית (האח הגדול, המירוץ למליון) ובעבר תחקירנית ומיטל בבילה, עורכת תוכן ובמאית (מתחילים מאפס - עונת המשפחות, תנו לעבוד, 84, מחוברים, בייב-בום), נתמקד בנקודת המפגש של בימוי העריכה, עריכת התוכן והעריכה בריאליטי והדוקו-ריאליטי.
נדבר על ובטח לא נספיק את הכל:
- פונקציות העריכה השונות (תוכן/וידאו/סוגרים/במאי עריכות/עורך ראשי/במאי) וגלגולו של סיקוונס ביניהן
- תהליכי עבודה וורקפלואו: ריאליטי טהור מול דוקו-ריאליטי והתאמת שיטות העבודה המשתנות בין פרוייקטים
- אגו בעולם הפוסט: איך בונים מערך עורכים מתפקד בו כולם שותפים מלאים ליצירה, מיקסום יכולות וכשרונות העורך, טלנובלות בחדר העריכה, מה קורה כשצריך להיפרד והנחתות מלמעלה
- גישור מחלוקות בין תוכן לוידאו: מי באמת קובע? היכן תפקיד עורכי התוכן הוא קריטי להצלחת הפרויקט ומה היתרון הגדול שלהם על עורכי וידאו?
- האם הסיפור נכתב בצילומים או בחדר העריכה?
- החיים שמחוץ לחדר: מה עוד עושים עורכי תוכן חוץ מלשבת בחדרי עריכה?
- רמת הפייק ומידת האחריות והגבולות שלנו וגם מה זה אותנטיות ואיך אפשר לייצר אותה (חה)
- החיים עצמם: אוברבוקינג, איכות הפקת הפוסט והשפעתה על ההפקה, חומרי גלם באיכויות משתנות, מתחילים בתאריך מאוחר, מסיימים לא יודעים מתי והאם מעריכים את הזמן שלנו?
12.7.23 יום רביעי 20:00
סינמטק תל אביב
האולם הקטן בקצה
בירה ונשנושים
*תודה ליוני מן על הרעיון לפאנל