(הרשמה ורכישת כרטיסים, בהמשך הדף)

טכנולוגיה נגד העורך הנושם - רק אחד ינצח? 


תומס אדיסון היה אחד מיוצרי הקולנוע הראשונים, הוא ייצר סרטים קצרים באורך דקה שמתעדים רגעים מהחיים. מהר מאד הוא זנח את המקצוע כי חשב שאין בו עתיד כלכלי. כי מי יבוא לקולנוע בשביל לראות צילומים של רגעים מהחיים שכל אחד יכול לחוות באמת?

מספרים שהתלמיד של תומס אדיסון יום אחד גילה את מה שיהיה פריצת הדרך של התחום, הוא גילה שאם חותכים שתי חתיכות פילם לא קשורות אחת לשנייה ומחברים אותן יחד, יוצרים סיפור, פרספקטיבה, דרמה ועוד. הקאט ייצר את היכולת הקריאטיבית לספר סיפור, לפרק מספר סיטואציות ולהפוך אותן לאחת.

היום מספרים לנו שבעתיד הקרוב המון מקצועות ייעלמו מהעולם רואי חשבון, פקידי בנק, סדרנים של תחנות מוניות, מתדלקים, פקידים וכן, גם עורכי וידאו… המהפכה הטכנולוגית תוקפת כל סקטור תעסוקתי בארץ ובעולם, והאנושות שותקת. 
לא עוד!

חבר איגוד העורכים שחר בארי, במאי ועורך פרומואים וטריילרים החליט שהוא לא מוכן לראות את המקצוע שלו נכנס לדפי ההיסטוריה.
הוא יצר את המשולש היצירתי שהפך למנטרה שהולכת איתו בכל יום ובכל עשייה. והוא משתף גם אותנו: איך נשתמש ביעילות הטכנולוגית שהקדמה מציעה לנו ונהפוך אותה להזדמנות במקום לסכנה? רק עם תשוקה אדירה, חשיבה קריאטיבית בלתי מתפשרת, וחותם אישי נהפוך את הפיתוחים הטכנולוגיים להזדמנות.

הצטרפו לשחר למסע חוויתי ולימודי לתוך האזורים הכי יצירתיים של תעשיית הפרומואים, ואולי יחד נבין איך נתמודד עם העשור השלישי של המאה ה-21.

יום ו' 3/3/2017
10:00
סינמטק ת"א (אולם 2)

 

הכניסה חופשית לחברי וחברות איגוד העורכים
בהרשמה מראש באמצעות הטופס שבהמשך הדף, או בקישור זה>>


כרטיסים לקהל הרחב: 50 ש"ח
לסטודנטים, חיילים, וחברי איגודים אחרים: 35 ש"ח
ברכישה מראש בכרטיס אשראי בלבד

לרכישת כרטיסים בתשלום, לחצו כאן>>

 

טופס הרשמה לחברי וחברות איגוד העורכים בלבד:

(אם הטופס אינו מוצג כראוי, לחצו כאן>>)